گرشاسبی: به وزیر گفتم در معذوریت نباشد

به گزارش وبلاگ لوئیس، شاید رفتنی شدیم و شاید هم ماندیم. چیزی قطعی نیست اما تا فردا تحمل کنید چرا که همه چیز فردا تعیین خواهد شد.

گرشاسبی: به وزیر گفتم در معذوریت نباشد

به گزارش وبلاگ لوئیس ، آخرین مهلت بازنشسته ها در ماندن در پست هایشان، پانزدهم آذر بود که اتفاقا مدیرعامل پرسپولیس آن روز را هم در در این باشگاه گذراند. حمیدرضا گرشاسبی بعد از رسیدگی به امور جاری باشگاه پرسپولیس، بعدازظهر پنجشنبه به دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رفت تا بداند رفتنی است یا ماندنی.

به گفته خودش، وزیر ورزش از او خواسته تا روز شنبه صبر کند که اگر مجوزش را صادر کردند، بتواند به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد: فکر می کنم الان دیگر همه چیز معین و معلوم شده اما با این حال تا فردا که روز آخر خواهد بود، باید صبر کرد. در جلسه روز پنجشنبه آقای سلطانی فر به من گفت تا روز شنبه صبر کن تا اگر مجوز صادر شد، بتوانی به فعالیت در پرسپولیس ادامه بدهی. البته به ایشان گفتم خواهش می کنم به خاطر من در معذوریت نباشید و نگرانی هم به خودتان راه ندهید چرا که در این مدت همه کارهای لازم را انجام داده ایم و اجازه ندادیم کاری روی زمین بماند. با این همه قرار است روز شنبه همه چیز معین گردد. هر چند بعید می دانم اتفاق تازه ای رخ بدهد. به هر حال ورزش همین است و وقتی شما یک روز می آیید، یک روز هم باید بروید. فقط امیدوارم هر اتفاقی قرار است رخ بدهد، خیر و صلاح پرسپولیس در آن باشد.

قرار بود باشگاه پرسپولیس مجوز ورود به عرصه خصوصی سازی را بگیرد و با استفاده از این موضوع، حمیدرضا گرشاسبی در سمتش بماند اما حالا می گوید که تکلیف این خصوصی سازی هم هنوز معین نیست: صحبت هایی مطرح شد اما واقعیت این است که در این باره کاری انجام نشد و فعلا هم چیزی معین نیست. به هر حال تا فردا معین خواهد شد که در پرسپولیس می مانم یا نه. شما که این همه صبر کردید، یک روز دیگر هم تحمل کنید.

پرسپولیس بعد از گرشاسبی چه شکلی خواهد بود؟ پاسخ آقای مدیرعامل این است: فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. شاید رفتنی شدیم و شاید هم ماندیم. چیزی قطعی نیست اما تا فردا تحمل کنید چرا که همه چیز فردا معین خواهد شد اما همان طور که گفتم، بعید می دانم اتفاق دیگری رخ بدهد.

2 - 350

منبع: ایران ورزشی

به "گرشاسبی: به وزیر گفتم در معذوریت نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: به وزیر گفتم در معذوریت نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید