گزارش کوریره دلاسرا از مشکل جدید سرمربی استقلال؛ استراماچونی در ایران زندانی شده است!

به گزارش وبلاگ لوئیس، یک نشریه ایتالیایی به بروز مسئله ای جدید برای سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پرداخته و جزئیات آن را تشریح نموده است.

گزارش کوریره دلاسرا از مشکل جدید سرمربی استقلال؛ استراماچونی در ایران زندانی شده است!

به گزارش وبلاگ لوئیس، نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا با انتشار یک خبر تحت عنوان استراماچونی در ایران زندانی شده و دیگر نمی تواند این کشور را ترک کند به بروز یک مشکل برای خروج سرمربی تیم فوتبال استقلال از خاک ایران جهت بازگشت به کشورش اشاره نموده است.

ظاهراً با فرا رسیدن هفته بازی های ملی و تعطیلی موقت بازی های باشگاهی، استراماچونی و خانواده اش قصد بازگشت به ایتالیا را داشته اند که در فرودگاه امام خمینی اجازه خروج از کشور به آنها داده نمی گردد، چرا که ویزای توریستی او منقضی شده که البته طبق ادعای کوریره این موضوع نمی تواند صحت داشته باشد. این نشریه می نویسد که سرمربی استقلال قرار بوده به صورت غیرمستقیم (به وسیله یک پرواز به دوحه و از آنجا به رم) خودش را به کشورش برساند اما پلیس فرودگاه او را به خاطر منقضی بودن ویزای توریستی اش متوقف نموده است.

کوریره دلاسرا در این باره می نویسد: سرمربی سابق اینتر در فرودگاه توسط پلیس متوقف شد، چرا که مدت ویزای توریستی اش منقضی شده است. این ماجرا برای کسی که 80 روز است دارد با مجوز کار در این کشور کار می نماید، خیلی عجیب است، به همین دلیل استراماچونی اکنون واقعاً احساس می نماید که در خاک کشوری دیگر زندانی شده است. بعد از تنها یک ماه، بهشت ایران برای استراماچونی به یک کابوس تبدیل شده است. خطیر، معاون ورزشی باشگاه استعفا نموده، زمین تمرینی هرگز آماده نشده و بازار هم دردسرهای خودش را برای او داشت اما دردسرهای او تمام شده؟ نه. پنجشنبه او و دستیارش سباستین لتو وارد ترمینال فرودگاه شدند اما به خاطر منقضی بودن ویزای توریستی اش از خروج او ممانعت به عمل آمد، او اما ویزای کاری دارد، داستانی جنون آ میز.

نشریه گاتزتادلواسپورت هم به این داستان پرداخته است و دلیلی مشابه را برای ممانعت از خروج سرمربی استقلال از خاک ایران ذکر نموده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش کوریره دلاسرا از مشکل جدید سرمربی استقلال؛ استراماچونی در ایران زندانی شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش کوریره دلاسرا از مشکل جدید سرمربی استقلال؛ استراماچونی در ایران زندانی شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید