طعنه رسانه قطری به فراخوان پرسپولیس برای حضور تماشاگران در استادیوم آزادی

به گزارش وبلاگ لوئیس، رسانه قطری واکنش عجیبی به فراخوان باشگاه پرسپولیس برای مشارکت حداکثری تماشاگران در استادیوم آزادی تهران برای بازی با السد داشت.

طعنه رسانه قطری به فراخوان پرسپولیس برای حضور تماشاگران در استادیوم آزادی

به گزارش وبلاگ لوئیس، روزنامه استاد الدوحه قطر در نسخه سه شنبه خود با اشاره به تمرین شب گذشته تیم فوتبال السد دوحه در استادیوم آزادی تهران نوشت: تیم السد آخرین تمرین خود را برای یک حماسه بزرگ در استادیوم آزادی به انتها رساند. این تمرین با حضور تمامی بازیکنان زیر نظر مانوئل فریرای پرتغالی سبک بود و به آنالیز برنامه های تاکتیکی در خطوط میانی و حمله اختصاص داشت، همچنین موقعیت برخی بازیکنان به طور متناوب در طول تمرین تغییر می یافت تا در صورت لزوم از آنها در بازی با پرسپولیس استفاده گردد.

فهرست نهایی تیم السد نیز برای رویارویی با پرسپولیس شامل مشعل برشم، جهاد محمد، یاسر ابوبکر، حسن الهیدوس، سالم الهاجری، احمد سیار، بغداد بونجاح، پدرو میشل، مصعب خضر، اکرم عفیف، خوخی بوعلام، علی اسد، حامد اسماعیل، ژاوی هرناندز، گابی هرناندز، جونگ یونگ، طارق سلمان، حمزه الصنهاجی و عبدالکریم حسن است.

روزنامه استاد الدوحه در انتها با اشاره به فراخوان گسترده باشگاه پرسپولیس در شبکه های اجتماعی برای حمایت هوادارانش می نویسد: باشگاه پرسپولیس خواستار مشارکت گسترده هوادارانش برای بازی با السد است و این حق قانونی آنها محسوب می گردد! اما باید به خاطر داشته باشیم که تیم السد آخرین بار در استادیوم آزادی تهران از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال تهران را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. السد و بازیکنانش قادر به رقابت و اصلاح شرایط برای بازی امروز در استادیوم سنتی آزادی هستند.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 امروز (سه شنبه) در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد. لیگ قهرمانان آسیا|پرسپولیس - السد؛ گام آخر برای شکستن طلسم چند ساله

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طعنه رسانه قطری به فراخوان پرسپولیس برای حضور تماشاگران در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه رسانه قطری به فراخوان پرسپولیس برای حضور تماشاگران در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید