یزدانی: مردمی بودن تختی باعث شده که همواره به نیکی از او یاد گردد

به گزارش وبلاگ لوئیس، آزادکار 7 مداله کشتی ایران گفت: مردمی بودن تختی باعث شده که تا کنون از وی به نیکی یاد گردد و همواره در دل و فکر مردم باقی بماند.

یزدانی: مردمی بودن تختی باعث شده که همواره به نیکی از او یاد گردد

به گزارش وبلاگ لوئیس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ، هر ساله 17 دی ماه روز درگذشت دنیا پهلوان تختی برای کشتی گیران و ورزشکاران روزی است که یادی از اسوه مردانگی و جوانمردی و مردمی بودن غلامرضا تختی داشته باشند.

حسن یزدانی آزادکار 7 مداله کشورمان که مدال های طلا، نقره و برنز المپیک و دنیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، در خصوص دنیا پهلوان غلامرضا تختی گفت: توصیف ویژگی های دنیا پهلوان تختی را از دوستان و پیشکسوتان شنیدیم. اینکه ایشان بسیار انسان خاکی و مردمداری بوده است و همین مردمی بودنش باعث شد که تا کنون از وی به نیکی یاد گردد و همواره در دل و فکر مردم باقی بماند. یکی از دلایل محبوبیت پهلوان تختی این بود که در کنار افراد ضعیف و بی بضاعت جامعه همواره حضور داشته است. این موضوعات باعث شد که از دنیا پهلوان تختی همواره به نیکی یاد نمایند و همواره در فکر مردم مردم زنده باشد.

دارنده مدال طلای مسابقات دنیای نروژ گفت: اگر مردم به بنده محبت دارند، از عنایت و لطف خدا است و اینکه در کشتی کمتر دیده می گردد که کسی برای دیگران خودش را بگیرد یا به مردم بی احترامی کند. در بیشتر ورزشکاران هم افرادی هستند که راه دنیا پهلوان تختی را می فرایند و دیده نمی شوند و حالا این موضوع هر دلیلی دارد.

وی توضیح داد: چند نفر از دوستان و ورزشکاران را می شناسم که کارهای خیر زیادی انجام می دهند اما دوست ندارند که دیده بشوند. قهرمانانی هستند که به قشر ضعیف جامعه یاری هایی می نمایند ولی علاقه ای به دیده شدن ندارند. امیدوارم این فرهنگ و اخلاق و مردمی بودن در همه ورزشکاران وجود داشته باشد. بیشتر ورزشکاران و هنرمندان و کسانی که دورادور آن ها می شناسم چهره مردمی دارند.

یزدانی گفت: تمام سعی من این است که گذشته خود را فراموش نکنم و بدانم که از کجا به اینجا رسیده ام، البته امیدوارم وقتی کسی در رشته ورزشی پا می گذارد مهمترین موضوع برای وی اخلاق باشد و به هر جایگاهی رسید، گذشته خود را فراموش ننمایند و همواره در کنار مردم باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یزدانی: مردمی بودن تختی باعث شده که همواره به نیکی از او یاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: مردمی بودن تختی باعث شده که همواره به نیکی از او یاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید