سریال و پخش خانگی

فیلم اختلاف تابلوی رعنا آزادی ور و شوهرش ! ، مهدی پاکدل باز مطلقه می شود !

خبرنگاران: کاربران فضای مجازی می گویند: رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی حضور پیدا کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد و این باعث شد شایعه اختلاف و جدایی این دو هنرمند...

26 اردیبهشت 1401

اولین عکس از همسر حسن معجونی ، داور خنداننده شو منتشر کرد !

خبرنگاران:| عکسی که حسن معجونی در اینستاگرام با مخاطبان به اشتراک گذاشت را در این خبر ببینید.

26 بهمن 1400

معرفی لوکیشن : سریال Game of thrones (قسمت دوم)

در بخش نو لوکیشن فیلم ما در پی معروف ترین فیلم های جهان می رویم و محل فیلمبرادی زیبا و فوق العاده آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.در ادامه با خبرنگاران همراه باشید

4 بهمن 1400

گاف بزرگ صدا و سیما در سانسور یک برنامه !

خبرنگاران : حواشی پدیده سانسور در صداوسیما از فیلم و سریال به برنامه های تلویزیونی رسیده است.

29 دی 1400

ترکیب بازیگران پلاک13 تعیین شد

تهران (پانا) - با نهایی شدن ترکیب بازیگران، فیلم برداری سریال تلویزیونی پلاک13 به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی سلیم ثنائی ادامه دارد.

27 آبان 1400

حضور جاسوس های اندرویدی در جیب کاربران!

گوشی های اندرویدی را می توان از محبوب ترین گوشی های هوشمند در دنیا دانست، با این وجود، نتایج یک پژوهش تازه نشان می دهد، تلفن های اندرویدی می توانند در نقش جاسوس خانگی در جیب شما ظاهر شوند.

16 آبان 1400

اولین حضور جهانی چپ دست در جشنواره جهانی آدانا

تهران (پانا) - فیلم کوتاه چپ دست به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور در اولین حضور جهانی به بیست و هشتمین جشنواره جهانی آدانا ترکیه راه یافت.

24 شهریور 1400

تصویر کاملا متفاوت شبنم قلی خانی در شمال !

خبرنگاران: شبنم قلی خانی به سیسنگان و دریاچه آویدر سفر تفریحی داشت.

20 شهریور 1400

ویزای کانادا: جاذبه های گردشگری تورنتو شهر زیبایی ها

تورنتو پرجمعیت ترین شهر کانادا است. این شهر مرکز مالی کانادا بوده و جاذبه های گردشگری تورنتو تجربه ای فراموش نشدنی محسوب می شوند. تورنتو یکی از گرانترین شهرهای کانادا می باشد اما هنوز هم جاذبه های رایگان و فعالیت های تفریحی گسترده آن را تبدیل به مقصدی...

10 شهریور 1400

توضیح تهیه کننده خندوانه درباره ادامه ساخت این برنامه

تهیه کننده خندوانه ابراز امیدواری کرد شش برنامه پایانی این فصل خندوانه، امکان ضبط و پخش پیدا کنند.

6 مرداد 1400

تماشای سیمای نیمه خرداد

شبکه های مختلف سیما در تعطیلات پیش رو به مناسبت درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، قیام 15خرداد 1342 و شهادت امام جعفرصادق(ع) ویژه برنامه ها و فیلم هایی تدارک دیده اند که روی آنتن می فرایند. جام جم ضمن معرفی برخی برنامه های تلویزیون که مناسب این روزها...

1 تیر 1400

معجزه با دست های خالی

وقتی صحبت از سرمایه گذاری برای فراوری و اشتغال به میان می آید، ممکن است در ذهن تان اعداد و ارقام نجومی نقش ببندد. اصلا شاید فکر کنید که با 50- 40 میلیون تومان نمی توان ایجاد اشتغال و در مدت معینی پیشرفت کرد و پیروز بود.

22 خرداد 1400

نحوه دریافت خلافی خودرو؛ آموزش تصویری دریافت خلافی خودرو

نحوه دریافت خلافی خودرو؛ آموزش تصویری دریافت خلافی خودرو/ مشاهده خلافی خودرو به وسیله پیامک برای دریافت میزان تخلفات رانندگی یا خلافی خودرو به وسیله پیامک، پلیس راهور نیروی انتظامی دو راه چاره را قرار داده است. این دو راه چاره عبارتند از: 1- دریافت...

27 فروردین 1400

بازیگر سریال سه در چهار درگذشت

تسنیم/ عبدالله احمدیه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت.

5 فروردین 1400

آیا دیزی ریدلی زن عنکبوتی خواهد شد؟

دیزی ریدلی (Daisy Ridley) که بیشتر به خاطر بازی در نقش ری در سه گانه جنگ ستارگان شناخته می شود، مایل است تا نقش زن عنکبوتی را در دنیای سینمایی مارول بازی کند.

28 اسفند 1399

تکذیب ابتلا به کرونای مرحوم علی برقی در بچه مهندس

تهیه کننده بچه مهندس ابتلای مرحوم علی برقی در سری جدید این سریال را تکذیب و اظهار داشت وی تنها در فاز نخست این پروژه ایفای نقش نموده است.

20 اسفند 1399

یکه تازی کرونا میان هنرمندان ادامه دارد

در وضعیتی که اختلاف نظر میان مسئولان وزارت بهداشت درباره فراوری پروژه های هنری، به یکی از مباحث روز تبدیل شده، هر روز خبرهای تازه تری درباره ابتلای هنرمندان به کرونا منتشر می گردد.

16 آذر 1399

اقیانوس پشت پنجره برنده جایزه جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو شد

تهران (پانا) - فیلم سینمایی بلند اقیانوس پشت پنجره به کارگردانی بابک نبی زاده، در سیزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو برنده جایزه فیلم های کودک و نوجوان (سپنتا) شد.

13 آبان 1399

تاکید یک تشکل صنفی سینمایی بر نظارت ارشاد بر شبکه خانگی

جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران در بیانیه ای خواستار فراهم شدن شرایطی به دور از هر گونه اعمال سلیقه برای تولیدات شبکه نمایش خانگی است تا این رسانه فراگیر بتواند بیش از پیش در خدمت مردم باشد.

19 مهر 1399

تجلیل از برگزیدگان فراوری، پخش و اکران سینمای کودک در سال 97

در مراسمی به مناسبت هفته ملی کودک، جوایز فعالان فراوری، پخش و اکران سینمای کودک و نوجوان در سال 97 به برگزیدگان اهدا شد و یادگاران شهدای مدافع حرم تجلیل شدند.

22 آبان 1398
تعداد: (24)