بیانی: امتیاز بازی با استقلال خیلی به درد ما می خورد، از زمین خوب محروم هستیم

به گزارش وبلاگ لوئیس، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران با ابراز امیدواری از اینکه مقابل استقلال بازی خوبی انجام دهند، گفت: امتیاز این مسابقه خیلی به درد ما می خورد.

بیانی: امتیاز بازی با استقلال خیلی به درد ما می خورد، از زمین خوب محروم هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ لوئیس، شاهرخ بیانی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: استقلال یکی از برترین تیم های ایران است و قهرمان آسیا هم شده است. آنها سال جاری شرایط تیمی و مدیریتی خوبی داشته و در صدر جدول قرار دارند و تیم قابل احترامی هستند. امیدوارم مقابل این تیم بزرگ بازی خوبی انجام دهیم تا طرفداران هر دو تیم را خرسند کنیم.

وی درباره شرایط نساجی به لحاظ فنی گفت: اولین چیزی که برای انجام فوتبال زیبا لازم دارید، زمین است که متأسفانه از این زمین محروم هستیم. از روزی که آمدیم مسائل را می بینیم و صحبتی که شده، دوستان گفته اند پیگیر موضوع هستند. به خاطر مشکل زمین در تهران تمرین می کنیم. در تهران هم زمین خوب نیست و این نه فقط مشکل ما، بلکه مشکل استقلال و خیلی تیم های دیگر است.

مربی نساجی اظهار داشت: از فرماندار قائمشهر خواهش می کنم پیگیر زمین باشند چرا که سرگرمی مردم فهیم و دوست داشتنی قائمشهر همین فوتبال است. بابت همین مسئله، شرایط فوتبالی مان هم آسیب دیده، چون وقتی زمین خراب باشد، بازیکنان نمی توانند تاکتیک مدنظر کادرفنی را روی زمین خراب اجرا نمایند. در این یکی دو بازی هم که در خانه امتیاز دادیم، به علت زمین خراب استادیوم ساری بوده است. دوست داریم روی زمین صاف بازی و طرفداران مان را خرسند کنیم.

بیانی در مورد غایبان این تیم برای ملاقات با استقلال گفت: متأسفانه آقای ساکت الهامی نیست و مسعود شجاعی کاپیتان تیم مان هم محروم است. محمد قربانی را هم نداریم و دو بازیکن مصدوم داریم که باید ببینیم به بازی خواهند رسید یا نه، اما سایر بازیکنان مان سرحال و قبراق هستند تا یک بازی خوب انجام دهند.

وی در واکنش به این مسئله که نساجی در تهران و مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و برای بازی با استقلال چقدر شانس برای پیروزی و کسب امتیاز دارد، گفت: صددرصد دنبال پیاده کردن یک فوتبال خوب هستیم. شرایط استقلال را می دانیم و آنها تیمی بزرگ و قابل احترام هستند و کادرفنی خوبی دارد و با بازیکنان خارجی و داخلی خوبی دارند. بازی آسانی برای ما نیست، اما در طول هفته بازیکنان ما خوب کار کردند و امیدواریم بازی زیبایی انجام دهیم. امتیاز این بازی خیلی به درد ما می خورد، چون می خواهیم بالای جدول باشیم. استقلال هم صدر جدول است و فکر می کنم بازی زیبایی ببینیم.

مربی نساجی و بازیکن سال های دور استقلال درباره بازگشت به استادیوم آزادی گفت: فوتبالم را از روزی که آغاز کردم در تیم استقلال بودم و خاطرات زیبایی دارم. با استقلال قهرمانی های زیادی دیدیم و قهرمان آسیا شدیم. خاطرات زنده می شوند و این خاطرات خوب هیچ وقت فراموش شدنی نیستند. خیلی خرسندم که مقابل تیمی که یک عمر در آن زندگی کردم بازی می کنیم. همواره دوست دارم فوتبال زیبایی را انجام دهیم و فکر می کنم فردا بازی زیبایی را ببینیم. روی نقاط قوت و ضعف استقلال کار کردیم و به همین علت فکر می کنم بازی زیبایی ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانی: امتیاز بازی با استقلال خیلی به درد ما می خورد، از زمین خوب محروم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: امتیاز بازی با استقلال خیلی به درد ما می خورد، از زمین خوب محروم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید