دلیل برگزاری شهرآورد در روز غیر تعطیل چه بود؟

به گزارش وبلاگ لوئیس، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران (یکشنبه 31 شهریور) در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دلیل برگزاری شهرآورد در روز غیر تعطیل چه بود؟

به گزارش ، سازمان لیگ فوتبال ایران امروز (یکشنبه) تاریخ برگزاری نودمین دربی پایتخت را بیان کرد و براین اساس قرار است دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تهران (یکشنبه 31 شهریور) در استادیوم آزادی برگزار شود.

مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ به دلیل برگزاری رقابت های والیبال قهرمانی آسیا در تهران بین روز های 22 تا 30 شهریور تصمیم گرفتند دربی را یک روز پس از این رقابت ها برگزار نمایند تا با توجه به شانس بالای شاگردان ایگور کولاکوویچ برای صعود به فینال مسابقات که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود مشکل خاصی برای ایجاد نظم و امنیت ایجاد نشود.

یکی دیگر از دلایل برگزاری دربی در روز میانی هفته به تقویم فشرده مسابقات لیگ برتر برمی شود. مسئولان سازمان لیگ قصد دارند تا زمان آغاز اردوی تیم ملی برای بازی با کامبوج و بحرین که از روز های ابتدایی دهه دوم مهر آغاز می شود، دست کم بازی های هفته ششم لیگ را هم برگزار نمایند و در این وضعیت راهی جز تعویق دربی 90 و انجام شدن آن در روز های پنج شنبه و آدینه وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دلیل برگزاری شهرآورد در روز غیر تعطیل چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل برگزاری شهرآورد در روز غیر تعطیل چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید