فراوری 90 درصد تجهیزات آسانسور استاندارد در ایران

به گزارش وبلاگ لوئیس، خبرنگاران/اصفهان رئیس سندیکای آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته ایران با بیان اینکه صنعت آسانسور متکی به بخش خصوصی و به روز است، گفت: خوشبختانه 80 تا 90 درصد تجهیزات آن در ایران به صورت استاندارد فراوری می گردد.

فراوری 90 درصد تجهیزات آسانسور استاندارد در ایران

فرید کوروس عصر امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آسانسور، پله برقی، تجهیزات و خدمات وابسته اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط صنعت آسانسور نسبت به دیگر صنایع نسبتا خوب است.

وی با بیان اینکه صنعت آسانسور متکی به بخش خصوصی و به روز است، تاکید نمود: خوشبختانه 80 تا 90 درصد تجهیزات آن در ایران به صورت استاندارد فراوری می گردد.

رئیس سندیکای آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته ایران توضیح داد: ایران در منطقه در صنعت آسانسور شاخص بوده و نزدیک به 3000 شرکت در این حوزه فعالیت می نمایند، همچنین شرکت هایی در حوزه صادرات در منطقه فعال هستند.

به گزارش وبلاگ لوئیس، رئیس اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی و صنایع وابسته نیز با بیان اینکه این اتحادیه از آبان سال 1397تشکیل شد، اظهار کرد: این اتحادیه به صورت سراسری وظیفه ساماندهی به 750 هزار آسانسور در حال کار در کشور را برعهده دارد.

عباس ابریشمی با بیان اینکه 2 هزار واحد صنفی و 1400 واحد صنعتی در زمینه آسانسور در کشور فعالیت می نمایند، ابراز امیدواری کرد از ابتدای سال 1399 افراد مجاز با داشتن کارت صلاحیت فردی برای سرویس آسانسورها به صنعت ساختمان ورود پیدا نمایند.

وی شرح داد: این کارت براساس تبصره یک ماده 17 قانون نظام صنفی باید اخذ گردد و افراد علاوه بر داشتن دانش فنی لازم، صلاحیت شان باید از سوی پلیس تایید گردد.

رئیس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و صنایع وابسته در مورد دغدغه های سازمان آتش نشانی، گفت: به همین منظور سامانه ای به نام سامانه شناسا طراحی شده و اپلیکیشنی بر روی تلفن همراه سرویس کارها نصب می گردد که اگر فردی در شعاع دو کیلومتری سرویس کار در هر آسانسور گیر کند دیگر لازم به حضور آتش نشانان نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید ایمنی آسانسورها به صد درصد برسد، ادامه داد: در حال حاضر بین 40 تا 60 درصد شرکت نمایندگان در نمایشگاه های استانی، بومی هستند که به معنای رشد همگن این صنعت است.

رئیس سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: سال جاری برای نخستین بار شرکت نمایشگاه های استان اصفهان و مجری شرکت نمایشگاه ها با مشارکت سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی اصفهان و اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی اقدام به برگزاری این نمایشگاه نموده که ثمره آن حضور مشارکت نمایندگان به صورت دقیق و ممیزی بوده است.

حسن عبادت با اشاره به رشد این دوره از نمایشگاه آسانسور، گفت: این دوره از نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3000 مترمربع و 65غرفه در قالب شرکت های فراوریی، خدماتی، طراحی و مونتاژ و همچنین حضور نمایندگان شرکت های خارجی برگزار می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد در این دوره از نمایشگاه آخرین تکنولوژی صنعت آسانسور به خصوص در خودکفایی آن عرضه گردد.

رئیس سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان ادامه داد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه چند سمینار و همایش تخصصی برای علاقه مندان این صنعت برگزار می گردد.

وی تاکید نمود: امیدواریم این صنعت با حمایت و هم اندیشی بخش دولتی، هر روز بهتر از دیروز خدمات بهتر و باکیفیتی را به شهروندان ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراوری 90 درصد تجهیزات آسانسور استاندارد در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 90 درصد تجهیزات آسانسور استاندارد در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید