نمایشگاه گروهی ردپای چوب در کاخ سعدآباد برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ لوئیس، نمایشگاه گروهی با عنوان ردپای چوب امروز چهارشنبه 6 آذر 98 در گالری ملی صنایع دستی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد افتتاح می گردد.

نمایشگاه گروهی ردپای چوب در کاخ سعدآباد برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ لوئیس به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، در این نمایشگاه 31 اثر از تورج رحیمی و جمعی از هنرجویان که با همت معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مشارکت این مجموعه فرهنگی تاریخی برگزار می گردد، به نمایش گذاشته خواهد شد.

تورج رحیمی هنرمند و مدرس رشته معرق است، در سال 78 نقاشی را از استاد عباس اینالو آموخت و پس از آن در سال 80 در رشته معرق چوب شاگرد استاد مهران امیر اینالو شد و در سال 86 نیز آموزش رسمی معرق را با تدریس در دانشگاه هنر تبریز در مقطع کارشناسی ارشد، آکادمی ها، فرهنگسراها و گالری شخصی خود شروع کرد.

این نمایشگاه به منظور حمایت از هنرجویانی است که در این رشته هنری مشغول به تحصیل هستند و قصد دارند با یادگیری مراحل مختلف این رشته هنری بتوانند با استفاده از روش عکاسی یا طراحی، اثر هنری خود را خلق نمایند.

نمایشگاه گروهی ردپای چوب ساعت 14 امروز چهارشنبه 6 آذر در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد افتتاح می گردد و تا 20 آذر از ساعت 9 تا 16 پذیرای بازدیدنمایندگان خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه گروهی ردپای چوب در کاخ سعدآباد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گروهی ردپای چوب در کاخ سعدآباد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید