پیغام پوگبا به طرفداران منچستریونایتد: می خواهیم برای کسب جام ها به میادین بازگردیم

به گزارش وبلاگ لوئیس، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به طرفداران این تیم پیغام داد او و هم تیمی هایش در بازگشت به میادین به دنبال کسب جام های قهرمانی خواهند بود.

پیغام پوگبا به طرفداران منچستریونایتد: می خواهیم برای کسب جام ها به میادین بازگردیم

به گزارش وبلاگ لوئیس، پل پوگبا که در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در قرنطینه خانگی در انگلیس به سرمی برد، در گفت وگوی تصویری زنده با جسی لینگارد، هم تیمی خود به وسیله شبکه اجتماعی اینستاگرام خطاب به طرفداران گفت: در خانه بمانید، در امان بمانید و به حمایت از منچستریونایتد ادامه دهید. امیدوارم خیلی زود اوضاع بهتر گردد و ما هم به شرایط بازی بازگردیم. امیدوارم بتوانیم به شما دوستان نشان دهیم که ما آماده هستیم و می خواهیم برای کسب جام ها به میادین بازگردیم. در تماس باشید، در امان بمانید، ما به زودی به زمین بازخواهیم گشت.

هافبک فرانسوی منچستریونایتد همچنین با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ اروپا در سال 2017 با سرمربیگری ژوزه مورینیو گفت: واقعاً از آن قهرمانی شاد بودم، چون آن چیزی بود که دنبالش بودیم. در شروع فصل می خواستیم به قهرمانی لیگ اروپا برسیم و این بدین معنا بود که ما با قهرمانی در این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب نموده ایم. این دومین جام ما در آن سال بود که از این بابت واقعاً شاد بودم. منچستریونایتد یعنی همین؛ کسب جام های قهرمانی.

پوگبای 27 ساله که تنها یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، به شدت مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس واقع شده است. او که در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیغام پوگبا به طرفداران منچستریونایتد: می خواهیم برای کسب جام ها به میادین بازگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام پوگبا به طرفداران منچستریونایتد: می خواهیم برای کسب جام ها به میادین بازگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید