چرا اکبریان داور ملاقات پرسپولیس و استقلال شد؟

به گزارش وبلاگ لوئیس، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایل انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال را بیان کرد.

چرا اکبریان داور ملاقات پرسپولیس و استقلال شد؟

به گزارش وبلاگ لوئیس، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت: یک بحث کارشناسی کردیم و نمرات اکبریان و همچنین بازی هایی که رفته و اتفاقاتی که وجود داشته را مدنظر قرار دادیم. از آنجایی که او باتجربه است و سنش هم یک سن پخته است، اکبریان از البرز را برای این بازی انتخاب کردیم. علیرضا ایلدروم از یاری های عظیم و بین المللی ما از تهران به عنوان یاری داور اول حضور دارد و مهدی عالیقدر از باسابقه ترین داوران کشور هم یاری داور دوم است.

وی که در اخبار ورزشی شبکه سه سیما صحبت می کرد، ادامه داد: داور تغییر نمی کند و عوض نمی گردد، مگر آنکه اتفاقی برایش بیفتد. پس بهتر است که با واقعیت زندگی کنیم. بچه های پرسپولیس و استقلال گذشته را شخم نزنید. باید به آینده نگاه کنیم و تیم داوری با یک روح و روان آماده، برای حضور این بازی آماده گردد. بی شک اگر داور زیر فشار باشد و از لحاظ روانی مشکل داشته باشد، شاید خودش در فرایند بازی تاثیرگذار باشد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اکبریان و تیمش در این بازی بی شک قضاوت خوبی خواهند داشت و به زمین می فرایند تا قضاوت خوبی انجام بدهند. یقین داریم و امیدواریم که اتفاق خوبی در این بازی برای داوران ما بیفتد.

افشاریان درباره اتفاقی که در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان با قضاوت اکبریان رخ داد، مطرح نمود: آنجا یاری داور اشتباهی درباره اوت داشت و سریع اعلام نظر کرد، وگرنه داور در بازی تاثیرگذار نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چرا اکبریان داور ملاقات پرسپولیس و استقلال شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا اکبریان داور ملاقات پرسپولیس و استقلال شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید