کارآفرینی و تغذیه سالم در رویداد دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش وبلاگ لوئیس به نقل از دانشگاه صنعتی اصفهان، رویداد دانشجویی کارینو به منظور ارتقاء توانمندی های دانشجویان در حوزه های مختلف سلامت، تغذیه و آشپزی، بازاریابی و فروش، مدیریت امور مالی، کار تیمی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید. این رویداد از ابتدای مهر ماه جاری و با حضور بیش از یکصد دانشجوی مستعد و علاقه مند به حوزه های مختلف سلامت، تغذیه و آشپزی، بازاریابی و فروش، مدیریت امور مالی، کارتیمی شروع به کار کرد.

کارآفرینی و تغذیه سالم در رویداد دانشگاه صنعتی اصفهان

پس از حضور گروه های دانشجویی در دوره های مهارت افزایی پیش بینی شده به منظور شرکت در این رویداد و با انجام مراحل اولیه داوری، 12 گروه اصلی برای مدیریت فعالیت خود وارد قسمت اصلی رویداد به منظور تهیه صبحانه شدند.

در این مرحله گروه های رقابت نماینده با استفاده از مبالغ تنخواه ارائه شده از سوی برگزارنمایندگان، اقدام به خرید مواد اولیه غذایی برای تهیه صبحانه در هر روز می نمایند و با تهیه محصولات مورد نظر که از دیدگاه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، سلامت مواد اولیه به کار رفته در آن ها تایید شده است، محصولات خود را در سطح دانشگاه به فروش می رسانند.

دوره فروش صبحانه بعنوان مرحله پایانی این رویداد دانشجویی، تا یکشنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

رویداد کارینو دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف فرهنگ سازی توجه به وعده صبحانه بعنوان مهم ترین وعده غذایی و انجام یک رقابت محیطی کارآفرینی است که شرکت نمایندگان به صورت عملی مطالب آموخته شده در کارگاه ها را در محیطی واقعی که الگویی از نظارت ها و محدودیت های بیرونی بر آن حاکم است با ریسک کمتر به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارآفرینی و تغذیه سالم در رویداد دانشگاه صنعتی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی و تغذیه سالم در رویداد دانشگاه صنعتی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید