گودبرداری غیراصولی حادثه آفرید

به گزارش وبلاگ لوئیس، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: باز هم گودبرداری غیراصولی سبب تخریب یک آپارتمان مسکونی در منطقه سیدی شد.

گودبرداری غیراصولی حادثه آفرید

علی محمد کاظمی در گفت وگو با وبلاگ لوئیس با اشاره به جزئیات تخریب آپارتمان سه طبقه مسکونی در منطقه سیدی مشهد اظهار کرد: در پی اعلام این حادثه به وسیله ساکنان این آپارتمان بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه 9 به محل حادثه در خیابان سحر اعزام شدند.

وی توضیح داد: همکاران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه متوجه می شوند که خانه در حال ریزش است و به سرعت دستور تخلیه آن خانه و خانه های مقابل آن را می دهند.

روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: حدود 20 دقیقه بعد از این فراخوان قسمتی از خانه فرو می ریزد و 2 ساعت بعد هم پشت خانه به صورت کامل فرو می ریزد.

وی اعلام کرد: تصاویری که در شبکه های اجتماعی درباره این حادثه منتشر شده بود، مربوط به روز بعد از حادثه است که مالک برای جلوگیری از آسیب بیشتر خانه را به صورت کامل تخریب کرد. در واقع شدت تخریب آنطور که در فضای رسانه ای پخش شده، نبوده است.

کاظمی مطرح نمود: مقصر این حادثه گودبرداری غیراصولی است. خوشبختانه با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای آتش نشانی این حادثه خسارت جانی نداشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گودبرداری غیراصولی حادثه آفرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودبرداری غیراصولی حادثه آفرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید