A6 E، Tron؛ شاهکار آئودی برای سال 2022

به گزارش وبلاگ لوئیس، خودروسازی آئودی Audi، پس از معرفی نسخه مفهومی خودروی تمام برقی A6 E-Tron در نمایشگاه بین المللی خودروی شانگ های 2021، در نظر دارد تا مدل تجاری این خودرو را با تعیینات قابل توجه فراوری و در سال 2022 روانه بازار های جهانی کند. این خودرو که در اوایل امسال میلادی در شانگ های معرفی گردید، علاوه بر طراحی بسیار زیبا، اکنون تعیین شده است دارای رتبه +400 (مقدار طی مسافت به مایل در هر بار شارژ) در زمینه خودرو های برقی است که آن را به یک خودروی برقی تمام عیار بدل می نماید.

A6 E، Tron؛ شاهکار آئودی برای سال 2022

به گزارش وبلاگ لوئیس، خودروی مفهومی Audi A6 E-Tron که در واقع نسخه جدیدی از مدل Audi A6 به تعداد می رود، براساس آخرین گزارش های منتشر شده ممکن است نسخه فراوریی خود را در اوایل سال 2022 دریافت کند. این اطلاعات از آنجا ناشی می گردد که وبسایت Roadshow اخیراً سخنانی را به نقل از سخنگوی آئودی منتشر نموده که چنین گزارش هایی را تأیید می کرد. در این گزارش بعلاوه اشاره شده است که خودرو مذکور سال بعد از اولین عرضه جهانی خود وارد مرحله فراوری می گردد.

سخنگوی آئودی بعلاوه به Roadshow تأیید کرد که Q6 E-Tron در سال 2022 عرضه خواهد شد. ما قبلاً Q6 E-Tron را در تصاویر جاسوسی دیده بودیم و می دانیم که همچون خودروی A6 E-Tron بر روی پلت فرم الکتریکی درجه یک پیشرفته به وسیله آئودی و پورشه، قرار خواهد گرفت. با این حال، ما معتقدیم Q6 E-Tron و نسل بعدی پورشه ماکان اولین خودرو هایی هستند که از پلت فرم PPE استفاده می نمایند.

با بازگشت به A6 E-Tron، انتظار داریم نسخه فراوریی بسیار شبیه به خودروی مفهومی باشد که در گالری تصاویر پایین مشاهده می کنید. در نسخه قابل رانندگی هم مشخصات فنی مورد انتظار شامل موتور الکتریکی دوگانه است که مجموعاً 470 اسب بخار قدرت (350 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور فوری فراوری می نماید. گفته می گردد که A6 E-Tron، حداقل در شکل مفهومی خود، تا 435 مایل (700 کیلومتر) در هر WLTP طی می نماید. باتری 100 کیلووات ساعتی نصب شده از شارژ سریع تا حداکثر 270 کیلو وات پشتیبانی می نماید که پس از تنها 10 دقیقه شارژ، بیش از 300 کیلومتر برد را ارائه می نماید. علاوه براین باید اشاره نمود که شارژ کردن 5 تا 80 درصد این باتری را می توان در کمتر از 25 دقیقه انجام داد.

تصاویر خودروی آئودی A6 E-Tron

مصطفی جرفی

منبع: motor1

منبع: فرارو

به "A6 E، Tron؛ شاهکار آئودی برای سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "A6 E، Tron؛ شاهکار آئودی برای سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید