آمادگی وزارت خارجه برای تدوین سند دیپلماسی علمی با همکاری مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری

به گزارش وبلاگ لوئیس، وزارت امور خارجه برای تدوین سند دیپلماسی علمی کشور با همکاری مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

آمادگی وزارت خارجه برای تدوین سند دیپلماسی علمی با همکاری مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ لوئیس، محمدصادق خیاطیان رییس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری در ادامه تعامل با دستگاه های اجرایی، با وزیر امور خارجه ملاقات و تبادل نظر کرد.

خیاطیان در این ملاقات با بیان اهداف و کارویژه های مرکز آنالیز ها در دوره نو، بر ضرورت تعامل این مرکز با وزارت خارجه در راستای تحقق این اهداف تاکید نمود.

رییس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت های این مرکز در موضوعاتی نظیر تدوین اسناد و تهیه لوایح قانونی در خصوص دیپلماسی علمی، قوانین مرتبط با تابعیت و مسائل مربوط به ایرانیان خارج از کشور، بر آمادگی مرکز آنالیز ها با وزارت امور خارجه جهت پیشبرد این امور تاکید نمود.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه هم در این ملاقات با تأکید بر ضرورت افزایش تعامل بخش های مختلف این وزارتخانه با مرکز آنالیز ها، تدوین و تسهیل اجرای سند دیپلماسی علمی کشور با همکاری مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری و سایر وزارتخانه های مرتبط را در شمار اولویت های وزارت خارجه مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آمادگی وزارت خارجه برای تدوین سند دیپلماسی علمی با همکاری مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزارت خارجه برای تدوین سند دیپلماسی علمی با همکاری مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید