تجهیزات اورژانس و بیمارستان های هدف کرونا تامین است

به گزارش وبلاگ لوئیس، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: 80 درصد بیماران مبتلا به کروناویروس در منزل بهبود پیدا نموده و در 20 درصد مواقع احتیاج به بستری در بیمارستان ها دارند.

تجهیزات اورژانس و بیمارستان های هدف کرونا تامین است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ لوئیس؛ پیرحسین کولیوند، در مورد برگزاری جلسه کمیته فنی و عملیات قرارگاه مدیریت بیماری کرونا که عصر یکشنبه برگزار گردید، گفت: این جلسه با حضور نمایندگان بعضی سازمان ها و دستگاه های اجرایی برگزار گردید که در طی آن، شهرداری گزارش عملکرد خود در مورد مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس را بیان نمود.

وی اضافه نمود: شهرداری در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته و در رابطه با نظافت شهر و اماکن عمومی، تمهیدات خوبی را انجام داده است.

کولیوند با بیان اینکه در این جلسه در مورد حمایت از مددجویان کمیته امداد نیز بحث و گفتگو شد، توضیح داد: سازمان اورژانس، کشور، روزانه جوابگوی 10 تا 15 هزار تماس از سوی مردم عزیز در موضوع کرونا ویروس است.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی ویژه در سطح کشور همچنان فعال هستند، گفت: آمبولانس های ویژه انتقال بیماران کرونا ویروس فعال بوده و هیچ گونه خللی در کار اورژانس به وجود نیامده و علاوه بر خدماتی که قلبا به مردم ارائه می شد، خطوط ویژه ای که برای کرونا ویروس تدارک دیده شده نیز جوابگوی احتیاج های مردم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تاکید بر اینکه سفر های غیرضروری باید کنسل گردد، بیان کرد: چنانچه مردم در مورد کرونا ویروس سوالی داشتند می توانند با 190 تماس بگیرند و اگر علائمی مانند تب، سرفه و تنگی نفس را یکجا، در خود مشاهده کردند، سریعاً با 115 تماس بگیرند تا به وسیله آمبولانس های ویژه به نزدیک ترین بیمارستان هدف، انتقال داده گردد.

وی اضافه نمود: 80 درصد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در منزل بهبود پیدا نموده و در 20 درصد مواقع احتیاج به بستری در بیمارستان ها دارند. در حال حاضر نیز تعداد قابل توجهی از هموطنان بهبود پیدا نموده و ترخیص شده اند.

کولیوند در مورد تجهیزات مورد احتیاج اورژانس بیان نمود: تجهیزات های مورداحتیاج بیمارستان های هدف کروناویروس تامین است.

وی با اشاره به تعداد کافی آمبولانس های اورژانس، اظهار کرد: تمام نیروی های اورژانس در حالت آماده باش کامل به صورت شبانه روزی قرار دارند و اگر مسئله ای ایجاد گردد، می توانیم به طور کامل همه موارد را پوشش دهیم.

وی شرح داد: از نظر لباس و تجهیزات لازم به مقدار مناسب تهیه شده و در انبار نگهداری می گردد و در مجموع مسئله ای در این زمینه نیست.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه پرسنل اورژانس با آخرین تجهیزات ایمنی برای مقابله با ویروس کرونا تجهیز هستند، یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تمهیدات لازم پیش بینی شد و منابع اقتصادی آن تامین شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تجهیزات اورژانس و بیمارستان های هدف کرونا تامین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات اورژانس و بیمارستان های هدف کرونا تامین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید