خبرنگاران عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی پردیس شروع شد

به گزارش وبلاگ لوئیس، تهران- خبرنگاران- فرماندار پردیس گفت: عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی این شهرستان در زمینی به مساحت یکهزار و 800 متر مربع در محل بام پردیس برای برطرف مشکل آنتن دهی صدا و سیما در این منطقه شروع شد.

خبرنگاران عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی پردیس شروع شد

عبدالعظیم رضایی روز چهارشنبه در جمع وبلاگ لوئیس گفت: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و ساخت یک دکل با ارتفاع 120 متر و تکنیک اچ.دی احداث می گردد.

وی ادامه داد: برطرف مشکل آنتن دهی صدا و سیما یکی از مطالبات بر حق شهروندان بود و با پی گیری های اجرا شده، صدا و سیما تجهیزات مورد احتیاج را فراهم کرد.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به مشخص پیمانکار طرح، گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس به عنوان پیمانکار ساخت این ایستگاه رادیویی و تلوزیونی مشخص شد تا طی سه ماه آینده ایستگاه را آماده و برای نصب تجهیزات به صدا و سیما تحویل دهد.

رضایی با بیان اینکه مکان یابی برای مشخص محل احداث ایستگاه کمی زمان بر شد، اضافه نمود: چندین گزینه برای مکان ایستگاه پیشنهاد و آنالیز شد که بعضی از نظر فنی مشکلاتی داشتند و در نهایت گزینه بام پردیس تایید و امروز با حضور مسولان صدا و سیما و مدیران شهرستان این طرح کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: با نصب این دکل پوشش رادیویی و سیستم اف.ام رادیوی کامل می گردد و مسافرانی که پیش از این در منطقه به ایستگاه های رادیوی دسترسی نداشتند می توانند به برنامه های رادیویی مورد نظر خود در طول سفر گوش دهند.

به گزارش وبلاگ لوئیس، این آیین به صورت ویدئو کنفرانس در محل فرمانداری پردیس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار گردید.

شهرستان پردیس با جمعیتی حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی پردیس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی پردیس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید