روغن آفتابگردان برای موها

به گزارش وبلاگ لوئیس، روغن آفتابگردان حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی است که برای سلامتی مو مفید است. برای کسب اطلاعات در خصوص استفاده از این روغن برای مراقبت از مو این مقاله را بخوانید.

روغن آفتابگردان برای موها

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

روغن آفتابگردان حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی است که برای سلامتی مو مفید است. برای کسب اطلاعات در خصوص استفاده از این روغن برای مراقبت از مو این مقاله را بخوانید.

روغن آفتابگردان به طور گسترده ای برای اهداف آشپزی استفاده می گردد. این روغن عنصر مهم در محصولات متعددی است که برای مراقبت از پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع، روغن آفتابگردان یک روغن پایه معمولی استفاده شده در مارک های مختلف روغن مو است. شما بعلاوه می توانید آن را در انواع مختلف مواد درمانی برای مو پیدا کنید.

مزایای روغن آفتابگردان برای مو

مصرف روغن آفتابگردان برای مو مفید است، زیرا حاوی طیف وسیعی از مواد مغذی است که برای مو مفید است. این روغن غنی از ویتامین A، B، C و E؛ و حاوی مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم و کلسیم است. حتی اسیدهای چرب در اندازه قابل توجهی در این روغن یافت می شوند. گفته می گردد اسیدهای چرب برای جلوگیری از ریزش مو و موهای شکننده مناسب است. تمام این مواد مغذی برای پوست و مو مفید است. در واقع، دانه های آفتابگردان تا آنجا که در خصوص رژیم های سالم مو مربوط می شوند بسیار مهم هستند، استفاده از روغن آفتابگردان برای رشد مو در اینجا شرح داده می گردد.

به غیر از مصرف، استفاده از روغن آفتابگردان بر روی مو و پوست سر گفته شده است که این روغن یک موی شیک مناسب است. بعلاوه می تواند باعث سلامت و درخشش موها گردد. بر طبق برخی مطالعات، روغن آفتابگردان برای محافظت موها از پرتوهای فرابنفش مناسب است. بعلاوه به اسم یک نرم کننده برای پوست و بعلاوه مو عمل می نماید. با جلوگیری از دست رفتن آب، و به عوان یک نرم کننده موها را نرم و مرطوب نگه می دارد. بنابراین روغن آفتابگردان در انواع محصولات مراقبت از مو برای پوست سر استفاده می گردد.

نحوه استفاده از روغن آفتابگردان برای مو

روغن آفتابگردان را می توان در رژیم غذایی خود یا به اسم روغن پخت و پز یا به اسم یک سس سالاد استفاده کرد. شما بعلاوه ممکن است از محصولات مراقبت از مو که حاوی این روغن هستند بهره ببرید. برخی از مردم روغن آفتابگردان را روی پوست سر میمالند. همانطور که در بالا ذکر شد، انواع مختلفی از درمان موها وجود دارد که شامل روغن آفتابگردان به اسم یک عنصر اصلی می باشد. اگر شما قصد دارید برای درمان موها را در خانه انجام دهید از روغن آفتاب گردان بهره ببرید.

عناصر

روغن آفتابگردان - 2/3 فنجان

روغن چوب - 8 تا 10 قطره

روغن اسطوخودوس - 8 تا 10 قطره

روغن شمعدانی - 8 تا 10 قطره

روغن ویتامین E - 2 قاشق چایخوری.

عسل - 1 قاشق غذاخوری.

آب گرم - 1 کاسه

بطری پلاستیکی

نحوه استفاده

یک کیسه پلاستیکی قابل تنظیم را بگذارید و روغن آفتابگردان، روغنهای ضروری، عسل و روغن ویتامین E را درون آن بریزید کیسه را ببندید و به خوبی تکان دهید، به طوری که مواد تشکیل دهنده کاملا مخلوط شوند. آب داغ را در یک کاسه بگذارید و کیسه پلاستیکی را در آب قرار دهید تا ترکیب مخلوط روغن عسل داخل کیسه گرم گردد. پس از گرم شدن، کیسه را بیرون بیاورید و روغن را روی پوست سر و مو بمالید. مو را با کلاه دوش بپوشانید و آن را با یک حوله گرم کنید. قبل از شستن موها با استفاده از شامپو خفیف، حدود 20 تا 30 دقیقه صبر کنید. گفته شده است که این درمان برای موهای خشک و آسیب دیده موثر است.

به طور خلاصه، استفاده از روغن آفتابگردان برای درمان موهای مختلف موثر است. اگر می خواهید از مزایای روغن آفتابگردان بهره ببرید، این روغن را در رژیم غذایی خود قرار دهید یا آن را روی موهای خود بمالید.

منبع: راسخون

به "روغن آفتابگردان برای موها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روغن آفتابگردان برای موها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید