نرم افزار و اپلیکیشن

چرا وقایع بازی SOMA بیشتر واقعیت است تا خیال؟

بازی ترسناک SOMA اثر استودیوی بازی سازی فریکشنال گیمز (Frictional Games)، در سال 2015 منتشر شد. بازی فارغ از حس ترس و المان هایی که از ژانر علمی تخیلی در خود گنجانده بود، توانست با داستان و روایتی مجذوب کننده و درگیرکننده نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. داستانی که...

5 اسفند 1400

اولین گوشی تاشوی اوپو 24 آذر رسما معرفی می شود

اگرچه شرکت هایی مانند سامسونگ، موتورولا و شیائومی وارد بازار گوشی های تاشو شده اند، ولی مدیران اوپو تصمیم گرفتند که در این زمینه عجله نکنند و بعد از مدت ها انتظار، هفته آینده اولین گوشی تاشوی این شرکت تحت عنوان اوپو Find N در تاریخ 15 دسامبر (24 آذر) رسما معرفی...

5 بهمن 1400

حضور جاسوس های اندرویدی در جیب کاربران!

گوشی های اندرویدی را می توان از محبوب ترین گوشی های هوشمند در دنیا دانست، با این وجود، نتایج یک پژوهش تازه نشان می دهد، تلفن های اندرویدی می توانند در نقش جاسوس خانگی در جیب شما ظاهر شوند.

16 آبان 1400

دانلود فتوشاپ اکسپرس اندروید Adobe Photoshop Express Full 7.8.911

نسخه تازه برنامه فتوشاپ اکسپرس اندروید Adobe Photoshop Express Full را از اینجا دانلود کنید.

5 مهر 1400

فناوری TruSleep هواوی برای بهبود کیفیت خواب

یکی از بهترین ویژگی هایی که ساعت ها و دستبندهای هوشمند هواوی از آن بهره می برند، قابلیت پایش خواب است. هواوی با استفاده از فناوری نوین TruSleep که در این دستگاه های هوشمند تعبیه شده، اطلاعات کاملی از کمیت و کیفیت خواب را در اختیار کاربر می گذارد. این فناوری...

6 شهریور 1400

بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر معرفی شد

شرکت سگا (Sega) و استودیو رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) بازی Company of Heroes 3 را پس از اینکه سال ها در دست توسعه بوده است، به صورت رسمی برای کامپیوتر معرفی کرد.

8 مرداد 1400

آموزش اتصال به مودم های نزتک از طریق وای فای، کابل یواس پی و شبکه

مودم های نزتک در بازار ایران جا افتاده و دیگر برای کاربران شناخته شده هستند. مودم هایی با کیفیت ساخت خوب و امکانات فوق العاده ولی قیمت متعادل تر و به صرفه تر نسبت به مودم های 4G که باعث می شود به راحتی در دسترس کاربران باشند.

2 مرداد 1400

آیا با مهاجرت به هارمونی اطلاعات و برنامه ها پاک می گردد؟!

هارمونی نام جدیدترین سیستم عامل دستگاه های هوشمند و شاید کامل ترین آن ها باشد؛ سیستم عاملی که هواوی چند روز پیش نسخه پایدار آن را معرفی کرد. اکنون بسیاری از کاربران به دنبال پاسخ به این سوال هستند که پس از بروزرسانی به هارمونی، آیا اطلاعات و اپلیکیشن...

14 تیر 1400

آیا سامسونگ با استفاده از Wear OS یک بار دیگر گوگل را نجات می دهد؟

طی چند ماه گذشته شایعه های زیادی درباره تصمیم سامسونگ مبنی بر کنار گذاشتن سیستم عامل تایزن و استفاده از Wear OS برای ساعت های هوشمند این شرکت منتشر شد. این یک تصمیم بسیار عظیم و مهم برای سامسونگ محسوب می گردد. باید خاطرنشان کنیم این شرکت سال ها قبل ساعت های...

7 تیر 1400

مشترکان پایتخت با صرفه جویی در مصرف برق به صنعت برق کمک کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان پایتخت خواست تا با صرفه جویی در مصرف برق، کمک کنند تا تابستان گرم امسال با حداقل مشکل، سپری شود.

4 تیر 1400

چگونه اطلاعات شخصی در گوشی آیفون را پاک کنیم؟

اگر قصد فروش، بخشیدن گوشی آیفون یا بازیافت آن را دارید، باید اطلاعات آن را پاک نموده و به شرایط کارخانه برگردانید.

21 بهمن 1399

بودجه 1400 از نقاط تاریک پژوهش است، شرایط نامطلوب تخصیص اعتبارات

به گزارش خبرنگاران، دکتر فرید نجفی در مراسم جشنواره ابوریحان بیرونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: اگر در مقیاس ملی نگاهی به موضوع به پژوهش و نوآوری داشته باشیم هم سایه ها و هم روشنی های را می بینیم.

9 بهمن 1399

اپل بابت پنهان کردن ضعف عملکرد باطری جریمه شد

شرکت اپل برای حل و فصل ادعاهای 33 ایالت آمریکا و منطقه کلمبیا مبنی بر این که گوشیهای آیفون را کند کرده است تا مسائل باطری آنها را پنهان کند و کاربران را به خرید دستگاههای جدید وادار کند، 113 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.

29 آذر 1399

صندلی ایران در حکمرانی فضای مجازی

یک پژوهشگر فضای مجازی گفت: اگر به سمت توسعه پلتفرم های بومی حرکت نکنیم تا چندسال آینده با وجود اینترنت بدون مرز و فناوریهای نسل آینده موبایل نمی توانیم حرفی برای حکمرانی در فضای مجازی بزنیم.

23 مهر 1399

اینترنت اکسپلورر 2021 می میرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، اینترنت اکسپلورر به طور رسمی منسوخ می گردد. مایکروسافت بیان کرد این مرورگر 25 ساله به طور رسمی از 17 آگوست 2021 میلادی حذف می گردد.

19 مهر 1399

28 محصول دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر برای مقابله با کرونا در حضور رییس جمهور رونمایی شد

محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر در حوزه مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور رونمایی شدند.

2 تیر 1399

اپلیکیشن های جعلی رمزساز در کمین شهروندان

رئیس پلیس فتا گلستان گفت: شهروندان، برنامه های بانکی مورد نیاز خود را از منابع معتبر دریافت کنند و با انتخاب رمزهای عبور پیچیده، مجرمان سایبری را در رسیدن به اهداف مجرمانه خود ناکام بگذارند.

17 خرداد 1399

شایعات و حقایق کرونا را با این کتاب بشناسید

اولین منبع ترجمه شده موثق درباره ویروس کرونا به همت گروهی از نویسندگان تحریریه کتابچین و با استفاده منابع موثقی مانند جدیدترین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی (WHO) درباره این ویروس تهیه و به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

3 خرداد 1399

نکاتی در خصوص تاچ آیدی ساعت هوشمند اپل

اپل فناوری خاصی را برای به کارگیری به عنوان تاچ آیدی ساعت های هوشمند آینده خود ثبت کرد.

15 دی 1398

کالدرون: کاش استقلال همه بازی های قبلی اش را برده بود

سرمربی پرسپولیس گفت ترجیح می دهم حریف تیم در دربی همه بازی های قبلی اش را برده باشد چون تیم های مشکل دار در دربی متحدتر و پر کوشش ترند

28 مهر 1398
تعداد: (40)