معماری و عمران

روابط لوفتهانزا با ایرلاین های ایرانی افزایش می یابد

شرکت لوفتهانزا برنامه ریزی جدی برای افزایش رابطه خود با صنعت هواپیمایی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

2 اردیبهشت 1401

گنبد سلطانیه یکی از دیدنی ترین بناهای تاریخی زنجان است

ایسکانیوز/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، گنبد سلطانیه یکی از دیدنی ترین بناهای تاریخی زنجان است.

30 فروردین 1401

رونمایی از وقف نامه حمام و مسجد علیقلی آقا

وقف نامه حمام علیقلی آقامدیر موزه حمام علیقلی آقا از رونمایی کتاب وقف نامه حمام علیقلی آقا و مسجد آن در طول هفته فرهنگی اصفهان اطلاع داد. بر اساس گزارش ایسنا، به نقل از سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان، رضا منجمی بیان کرد: کتاب وقف نامه حمام علیقلی آقا که...

22 فروردین 1401

متروپل پاراسول ، بزرگ ترین سازه چوبی جهان

متروپل پاراسولدر دنیا شهرهای زیادی وجود دارند که شاید تا به امروز نام آن ها به گوشمان نرسیده است. یکی از زیبا ترین شهرهای توریستی دنیا، سویل(Seville) یا همان سویا در کشور اسپانیاست؛ شهری ساحلی با هزاران مکان دیدنی و مجذوب کننده که بازدید کنندگان با هر نظر...

13 اسفند 1400

وزارت نیرو چه طرح هایی برای مدیریت منابع آب دارد؟

تهران (پانا) - آنگونه که عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید برنامه هایی از طریق وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو برای مدیریت منابع آبی در سال آینده پیش بینی شده است.

5 اسفند 1400

غار نخجیر شگفتی طبیعت دلیجان است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، غار نخجیر شگفتی طبیعت دلیجان است.

7 بهمن 1400

انواع داروهای پوکی استخوان و عوارض جانبی مهم آن ها

پوکی استخوان زمانی رخ می دهد که تراکم استخوان کاهش پیدا کرده و استخوان ها قدرت خود را از دست می دهند. این موضوع باعث تغییر کیفیت و ساختار استخوان ها شده و درنتیجه احتمال شکستگی استخوان را افزایش می دهد. معمولا بیماران مبتلا به پوکی استخوان هیچ علامتی...

13 آبان 1400

خبر نو برای مستاجران تهرانی، چه کسانی صاحب خانه می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، طرحی که نمایندگان مجلس در پی آن بودند وارد برنامه های دولت شد. در سال گذشته اعضای کمیسیون عمران مجلس در مجموع همه نمایندگان تلاش کردند که طرح جهش تولید مسکن تصویب شود که اینطور هم شد.

25 مهر 1400

ویزای کانادا: جاذبه های گردشگری تورنتو شهر زیبایی ها

تورنتو پرجمعیت ترین شهر کانادا است. این شهر مرکز مالی کانادا بوده و جاذبه های گردشگری تورنتو تجربه ای فراموش نشدنی محسوب می شوند. تورنتو یکی از گرانترین شهرهای کانادا می باشد اما هنوز هم جاذبه های رایگان و فعالیت های تفریحی گسترده آن را تبدیل به مقصدی...

10 شهریور 1400

چین؛ اولین کشوری که به طالبان یاری می نماید

پکن اعلام نمود که یاری ها به افغانستان را در سایه به قدرت رسیدن طالبان ادامه می دهد.

30 مرداد 1400

10 کودک شیطانی برتر در فیلم های ترسناک

زیرژانری در فیلم های ترسناک وجود دارد که ترس از بچه ها یا بچه های ترسناک را به تصویر می کشد. مانند دختربچه هایی مانند شبح یا پسربچه هایی با روح شیطانی. در این مطلب 10 کودکی را نام می بریم که در فیلم های ترسناک تسخیر شده اند و دست به کارهای وحشتناکی می زنند.

30 تیر 1400

معجزه با دست های خالی

وقتی صحبت از سرمایه گذاری برای فراوری و اشتغال به میان می آید، ممکن است در ذهن تان اعداد و ارقام نجومی نقش ببندد. اصلا شاید فکر کنید که با 50- 40 میلیون تومان نمی توان ایجاد اشتغال و در مدت معینی پیشرفت کرد و پیروز بود.

22 خرداد 1400

کوشش برای ساخت اولین شهر شناور دنیا

مالدیوی ها به جای مهاجرت و تبدیل شدن به پناهنده از شر تغییرات اقلیمی، با استفاده از مهندسی و توسعه اولین شهر شناور دنیا درصدد فائق آمدن بر مشکل بالا آمدن سطح دریا هستند.

29 اردیبهشت 1400

خوابگاه های دانشگاه تربیت مدرس از 26 اسفند تعطیل می گردد خبرنگاران

خوابگاه های دانشگاه تربیت مدرس به منظور سم پاشی و بازسازی بعضی واحد ها از 26 اسفند ماه تعطیل می شوند.

7 اردیبهشت 1400

8 رمان عاشقانه خارجی و پیچ و خم احساسات در آن ها

عشق همان عصاره گرمابخشی است که همیشه دل آدم ها را زنده و تپنده نگه داشته است. عشق جانمایه خیلی از نوشته هاست و خواندن رمان های عاشقانه از دیرباز توجه مردم را جلب کرده است. با خواندن رمان عاشقانه انگار به عمق احساسات هر فردی نفوذ می کنید و دنیا را از دریچه...

26 اسفند 1399

ایده هایی برای کاشی کاری مدرن

کاشی کاری مدرن این روز ها متحول شده و از رنگ ها و مصالح جدیدتری استفاده می نماید. در گذشته کاشی ها فقط سفید بودند و ممکن بود حس سردی القا نمایند، اما در این مقاله خواهید دید که این روندبه وضوح تغییر نموده است.

23 اسفند 1399

جزییات محدودیت های ترددی این بار برای آلودگی هوا

خبرنگاران : استاندار تهران در پی افزایش آلایندگی هوا در هفته آینده از ممنوعیت تردد شبانه کامیونها و خودروهای دیزلی از روز شنبه تا اطلاع ثانوی اطلاع داد.

8 بهمن 1399

خبرنگاران عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی پردیس شروع شد

تهران- خبرنگاران- فرماندار پردیس گفت: عملیات احداث ایستگاه رادیویی و تلویزیونی این شهرستان در زمینی به مساحت یکهزار و 800 متر مربع در محل بام پردیس برای برطرف مشکل آنتن دهی صدا و سیما در این منطقه شروع شد.

15 دی 1399

جمع آوری ماهیانه 80 تُن پسماند عفونی غیر بیمارستانی در مشهد

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ماهانه 80 تُن پسماند عفونی غیر بیمارستانی در مشهد جمع آوری و مدیریت می شود.

9 دی 1399

هتل ماریتیم،هتلی 4 ستاره با 542 اتاق در شهر فرانکفورت آلمان

این شهر در نزدیکی رودخانه ماین و جنگل شهر فرانکفورت قرار گرفته است. این شهر به عنوان زیباترین شهر دنیا مدتی است به مرکز فعالیت های فرهنگی و گردشگری تبدیل شده است.

2 آذر 1399
تعداد: (30)