سلامتی و پزشکی

با 4 عوارض زیاد میوه خوردن آشنا شوید

تهران (پانا) - گرچه فروکتوز قند میوه است، اما به هرحال قند ساده تلقی می شود و عامل ذخیره چربی در بدن است. گرچه این قند سبب مقاومت به انسولین نمی شود، اما برای حفظ تناسب اندام باید مراقب مصرف متعادل آن در طول روز باشید.

28 اردیبهشت 1401

فیلم اختلاف تابلوی رعنا آزادی ور و شوهرش ! ، مهدی پاکدل باز مطلقه می شود !

خبرنگاران: کاربران فضای مجازی می گویند: رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی حضور پیدا کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد و این باعث شد شایعه اختلاف و جدایی این دو هنرمند...

26 اردیبهشت 1401

عبور تعداد قربانیان کرونا در فارس از 7800 نفر، وضع 181 بیمار وخیم است

خبرنگاران/فارس آخرین آمار از شرایط شیوع کرونا در استان فارس حاکیست که با اضافه شدن تعداد 14 مورد فوتی براثر ابتلا به این بیماری، آمار جان باختگان کووید-19 در این استان از 7800 نفر عبور کرد.

17 اردیبهشت 1401

شرح وزیر کشور درباره نحوه کنترل تردد مسافران نوروزی

تهران (پانا) - وزیر کشور درباره نحوه کنترل مسافران نوروزی که با خودروی شخصی به سفر می فرایند، توضیحاتی ارائه داد.

10 اردیبهشت 1401

شناسایی اولین مورد ابتلا به اُمیکرون در خوزستان

خبرنگاران/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی اولین مورد رسمی ابتلا به اُمیکرون در استان خوزستان اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1401

اعتراض فعالان حقوق حیوانات؛ ایلان ماسک میمونها را شکنجه نموده است

حامیان حقوق حیوانات ادعا نموده اند، میمون هایی که ایلان ماسک فناوری تراشه مغزی شرکت نورا خود را بر روی آنها آزمایش کرد شکنجه شده اند.

4 اردیبهشت 1401

جان باختن 143 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

متاسفانه در 24 ساعت گذشته 143 بیمار کرونایی دیگر جان باختند.

26 فروردین 1401

پوشیدنی مجذوب کننده هوآوی برای نابینایان

از زمانی که هواوی به وسیله ایالات متحده تحریم شد، این شرکت تنوع محصولات خود را از گوشی های هوشمند به تجارت IoT (اینترنت اشیا) تغییر داده است. این شرکت به کسب و کار های دیگری مانند تلویزیون های هوشمند، ساعت های هوشمند و حتی خودرو های الکتریکی هوشمند نیز راه...

21 فروردین 1401

پتوی نجات چیست؟

همراه داشتن یک پتوی نجات برای همه طبیعت گردها و به خصوص کوهنوردان و غارنوردها یک ضرورت است. این وسیله کم حجم حتی می تواند شما را از خطر مرگ نجات دهد.

19 فروردین 1401

14 عادت برای افزایش طول عمر

راه های زیادی برای کاهش ریسک ابتلا به بیماری برای بلندمدت و افزایش طول عمر وجود دارد. در ادامه این مقاله 14 عادت مفید برای افزایش طول عمر را می خوانید.

14 اسفند 1400

آنالیز انواع پارتیشن اتاق خواب

پارتیشن اتاق خواب تقریبا همواره می تواند باعث افزایش جذابیت اتاق خواب گردد؛ برای مثال، پارتیشن اتاق خواب کودک می تواند باعث افزایش زیبایی اتاق برای بچه ها شما گردد. پارتیشن زیبا برای اتاق خواب را می توان بعنوان بخش اضافی اتاق خواب در نظر گرفت تا هم بتوانید...

12 اسفند 1400

2 مازندرانی دیگر بر اثر کرونا جان دادند

2 مازندرانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید 19 در مراکز درمانی جان باختند.

10 اسفند 1400

آمار فوتی های کرونا امروز سه شنبه 14 دی 1400

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 1706 مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 34 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

8 اسفند 1400

چرا وقایع بازی SOMA بیشتر واقعیت است تا خیال؟

بازی ترسناک SOMA اثر استودیوی بازی سازی فریکشنال گیمز (Frictional Games)، در سال 2015 منتشر شد. بازی فارغ از حس ترس و المان هایی که از ژانر علمی تخیلی در خود گنجانده بود، توانست با داستان و روایتی مجذوب کننده و درگیرکننده نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. داستانی که...

5 اسفند 1400

از دلیل تا درمان سوزش چشم

احساس سوزش چشم معمولا نشان دهنده مشکل یا حساسیتی در چشم است که احتیاج به شستشو را نشان می دهد.گاهی اوقات این احساس سوزش در قسمتی از چشم نشان دهنده مسئله ای شدید مانند ورود مواد شیمیایی یا آفتاب سوختگی و یا خشکی مزمن می باشد.

18 بهمن 1400

آلودگی هوای تهران خط قرمز را رد نموده است!

آلودگی هوای تهران خطوط قرمز آلودگی را در نوردیده و پایداری آلایندگی موجب ایجاد شرایط اسف باری شده است.

14 بهمن 1400

از موفقیت های هندبال بانوان ایران بیشتر خواهید شنید

تهران (پانا) - بازیکن تیم ملی هندبال ایران درخشش فاطمه خلیلی در رقابت های قهرمانی دنیا و دیده شدن بانوان هندبالیست را افتخاری بزرگ برای تمام ایران مطرح نمود.

12 بهمن 1400

آلودگی هوا یا کرونا؛ کدام مرگبارتر است؟

جهان در 2 سال گذشته پذیرفته است که کرونا را به عنوان دشمن شماره یک خود درنظر بگیرد، برای مقابله و مهار آن راهکار بیندیشد و بر کاهش مرگ ومیر ناشی از ابتلای به این ویروس متمرکز شود. اما آیا کرونا جدی ترین تهدیدی است که جهان باید نگران آن باشد؟

30 دی 1400

واکسن های موجود برترین گزینه برای مقابله با اومیکرون است

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک نقش بسزایی در کاهش و کنترل کرونا دارد، گفت: اشخاصی که از دریافت واکسن به واسطه بعضی شایعات خودداری می نمایند سخت در اشتباه هستند، زیرا واکسن برترین راه مقابله...

25 دی 1400

آیا پزشکان مجبور به استفاده از کارت خوان می شوند؟

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه مصداق دریافت مالیات از پزشکان، کارتخوان نیست، گفت: کارتخوان برای تسریع برای کارهای مردم در مطب پزشکان است، نه برای دریافت مالیات اطباء.

23 دی 1400
تعداد: (257)